tisdag 12 april 2011

Prinsessa med Prima

Hej alla följare och andra bloggläsare!!

Jag heter Charlotta men kallar mig för La Vikinga i cybervärlden och kommer, liksom Sara, att vara gäst-DT för The Scrapbook Store! Jag gillar färgglatt men även rosa i alla nyanser så jag blev glad över att få Primas nya prinsesspapper i mitt DT-kit! Det är så vackert att jag inte ville klippa i det utan valde att scrappa direkt på det.

Nere i vänstra hörnet finns det en liten figur som ser ut som en prinsessa så jag letade fram fotona från besök på Livrustkammaren i Stockholm där barnen får klä ut sig till prinsar och prinsessor och till och med prova en tung krona på huvudet. Jag har använt cardstock till fotomattor och texten men i övrigt endast dekorerat med några av de många vackra blommorna som finns i butiken för att inte förta papperets charm. En liten rosa spets har jag fäst under papperet som inramning också. På papperets övre sida har jag använt halvpärlor samt Paper Pen för att forma "kronan på verket".

2 kommentarer:

  1. Men den är ju bara såååå fiiin.

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint och som du säger, väldigt vackert papper!
    /Caroline

    SvaraRadera