måndag 25 april 2011

Core'dinations


Hej! Idag visar jag ett blått kort efter helgdagarna med många gula färger i natur och på bord! Här har jag först lagt ett av cardstocken Core'dinations i en embossingfolder och kört genom Cuttlebugen, sedan sandpapprat (har använt ett vanligt sandpapper som jag har köpt på Lidl...) för att få fram kärnfärgen.






Papper jag har använt till kortet kommer från My Minds Eye Stella and Rose, vidare en stämpel från Inkido, organzaband och knapp. De matchande halvpärlorna kommer även de från Inkido. Glöm inte att skaffa matchande rosor till dina alster när du köper papper - det finns rosor i alla tänkbara färger!



Papperet på insidan hittade jag i mina egna gömmor och kommer från Bo Bunny. Jag tyckte att det passade bra till och dessutom är det ljust och texten syns lätt när man skriver på det!


Väl mött i affären fredag eller lördag!


Gäst-DT Charlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar