torsdag 1 september 2011

En kopp te?


Sommaren håller på att ta slut - ute ja! Men inte på mitt scrapbord, där jag desperat försöker hålla sommaren kvar med fina papper och frukter; som detta från Imaginisce; Berrylicios. Jag har gjort ett kort med Z-vikning i grön cardstock, stansat kanterna upptill och inkat alla kanter i grönt.

Inuti kortet kommer en liten överraskning; en tepåse.
Nu skulle jag ju haft en påse jordgubbste, men jag hade
bara körsbärsté hemma för tillfället... Det lilla röda
bandet och de röda bokstäverna kommer från egna
gömmor men det gröna papperet till stommen
och mönsterpapperet kommer från The Scrapbookstore,
liksom det gulliga gröna snöret.

Nu öppnar webbutiken efter semestern
och ni är välkomna att handla höstens
nyheter hos Josefin!

*** *** ***

Gäst-DT Charlotta

2 kommentarer:

  1. Så fiffigt med snörblomman och tepåsen :)

    SvaraRadera
  2. Ååh, ett sånt sött kort, ser mumsigt ut med jordgubbarna och körsbären! :) Läcker snörblomma och snygg stansning upptill på kortets kant!

    Ha en härlig kväll och tack för inspirationen!

    SvaraRadera