tisdag 14 juni 2011

Slutkläm med REA i butiken och nytt kort!


Hej! Nu är vi inne på slutklämmen för den fysiska
butiken med bara en vecka kvar! Kom gärna och
fynda återstående varor med kraftigt reducerade
priser och säg "hej då" till oss!!!

Öppettider vardagar: 11 - 18 och lördag: 11 - 16.

Välkomna in!!


Jag har testat en (för mig) ny kortvikning: center stair
step card. På YouTube hittade jag flera bra tutorials när
jag googlade namnet. I mitten har jag placerat en
distressruta med en av de vackra lanternorna från
Inkadinkado. De finns i den fysiska butiken men är ännu
inte inlagda i webshopen. Jag har använt mig av
genomskinligt (clear) embossingpulver på vit bakgrund.

Papperet jag har använt både på in- och utsida
kommer från SEI (kollektionen heter Moonrise
och papperet Enchantment) - ett fantastiskt
papper med foliedetaljer i guld, lika lyxigt som
papperet i mitt förra inlägg!!!

Övriga dekorationer:
- utstansade bokstäver med glitterlim och 3D-lack
- minirosor i väldigt liten storlek och en större
- knapp med scrappers floss
- halvpärlor i olika färger och storlekar

*** *** ***
Gäst-DT Charlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar