tisdag 10 maj 2011

Vänskap får själen att blomma


Hej alla bloggläsare! Vilken sommarvärme! Här runt Stockholm och Uppsala har vi kanonväder med solsken, massor av nyplanterade blommor i rabatterna på stan och ljusgröna träd med nyutspruckna löv; härligt!

Här har jag använt Tim Holtz embossingfolder till ett Core'Dinations ark som är svart på ena sidan och orange på den andra (som jag har skickat efter från USA). Efter att ha sandpapprat lite på ena sidan framträder den orange färgen och jag fäste hela biten papper 10 x 13 på en fotomatta i orange och direkt på ett kort i svart cardstock.







Stämpeln från Reprint har jag lånat i butiken och den Spellbinders jag gjort figurerna med som sitter under stämpeln fyndade jag på reabordet förra veckan! Det orange glitterlimmet likaså! Du har väl kollat fyndbordet med kursmaterial som är på utförsäljning??

Egna dekorationer: blommor av retropunch, ett svart sammetspetsband och tre halvpärlor nere i hörnet.



Gäst-DT Charlotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar